[ X ]
[ X ]
[ X ]
Ministrul Apărării, despre linia telefonică „Veteran”: Am primit deja peste o sută de solicitări, la care colegii mei au reacționat operativ
6 Mai

Ministrul Apărării, Alexandru Pînzari susține că, prin lansarea liniei telefonice „Veteran”, și-au propus să minimizeze expunerea veteranilor și văduvelor acestora la riscul de a fi contaminați cu COVID-19, dar și să le dea o mână de ajutor în aceste timpuri deloc ușoare, informează CURENTUL.

„Cele mai multe apeluri primite de colegii mei, au fost cu privire la:

✔️procurarea de produse alimentare;
✔️medicamente;
✔️asigurarea cu poliță medicală gratuită;
✔️transportarea la spital etc.

Cu suportul administrațiilor publice locale, a voluntarilor și reprezentanților Asociației veteranilor, ne-a reușit să îi ajutăm.

Am primit deja peste o sută de solicitări, la care colegii mei au reacționat operativ, reușind să soluționeze 90 la sută din solicitări, în cel mai scurt timp posibil.

Amintim veteranilor că pot să ne contacteze oricând pentru a ne informa despre problemele cu care se confruntă!”, a scris Pînzari, pe o rețea de socializare.

Andriana Cheptine

Inapoi la arhiva noutaților