Ministerul Finanţelor informează că a fost iniţiată procedura de dezvoltare a platformei achiziţiilor publice electronice, urmare a semnării la 30 noiembrie 2016 a unui Memorandum între Ministerul Finanţelor, Agenţia Achiziţii Publice, Centrul de Guvernare Electronică, mai multe asociaţii de business, ONG-uri, dar şi companii din sectorul IT, transmite CURENTUL.
Astfel, pentru a asigura un proces eficient şi deschis, Ministerul Finanţelor invită doritorii de a-şi aduce aportul benevol la dezvoltare denumirii platformei de achiziţii electronice.
Ideile prezentate vor fi evaluate de către semnatarii Memorandumului în baza următoarelor criterii:
a) încadrare în tema concursului (capacitatea de transmitere a mesajului);
b) creativitate şi originalitate.
Data limită de aplicare la concurs: 19 decembrie 2016.
Ideile urmează a fi prezentate la următoarea adresă de email: Mariana.Cepisco@tender.gov.md. Pentru mai multe detalii puteţi contacta la tel: 022 78 20 84.
Cristina Parfeni