Maia Sandu a vizitat șantierul de construcție a podului peste râul Bîc și a pasajului peste calea ferată, pe drumul național M1, unde lucrările urmează să fie încheiate în câteva luni. Proiectul, în valoare de 187 milioane lei din Fondul rutier, este unul strategic pentru infrastructura țării și, în special, pentru această zonă industrială din preajma capitalei.
În ultimii ani, menționează Maia Sandu, au fost construite sau renovate 57 de poduri rutiere, printre care și podul plutitor Leova-Bumbăta – primul construit peste Prut de la independență, iar într-un viitor apropiat va începe și construcția podului transfrontalier Cosăuți – Yampil, Ucraina.
„Avem un plan foarte clar – Moldova să fie conectată la infrastructura europeană, iar în toată țara să avem drumuri naționale și regionale ca în Uniunea Europeană. Astfel, în următorii 4 ani, vom finaliza construcția a patru poduri rutiere peste Prut: Ungheni-Ungheni, Costești-Stânca, Leca-Fălciu, Bărboieni-Răducăneni și vom reabilita 3 000 de km de drumuri naționale și regionale”, a punctat Maia Sandu.