Președinta Maia Sandu, candidat la alegerile prezidențiale din 20 octombrie, s-a întîlnit aseară cu peste 25 de reprezentanți din cele 70 de branduri „Din inimă” .
„I-am felicitat pentru că, inclusiv, datorită eforturilor lor, a creativității și a accentului pus pe calitate, s-a îmbunătățit percepția despre industria de modă din Moldova. Să purtăm cu mândrie produsele autohtone și să le promovăm în toată lumea!”, a spus Sandu.
Președintele a precizat că, „Din inimă. Branduri de Moldova” a devenit o marcă națională valoroasă.
„Cu ajutorul financiar al USAID, cu 12 ani în urmă, a fost lansat acest proiect, care a reușit să pună în valoare produsele autohtone, să promoveze îmbrăcămintea, încălțămintea și accesoriile confecționate de creatorii din Republica Moldova și să crească competitivitatea întregului sector”, a precizat ea.
La final, Maia Sandu i-a invitat pe toți la vot duminică, ca „să ne asigurăm că Moldova își continuă calea spre progres”.