[ X ]
[ X ]
[ X ]
Mai multe servicii, prestate la frontieră, și-au reluat activitatea
22 Mai

Poliția de Frontieră informează cetățenii despre faptul că odată cu încetarea Stării de Urgenţă, declarată în contextul prevenirii evoluției COVID-19, au fost reluate serviciile privind eliberarea extraselor din baza de date a IGPF referitor la traversarea frontierei de stat, precum și a informației cu privire la existența/inexistența consemnului la trecerea frontierei, transmite CURENTUL.

La fel, a fost reluat procesul de eliberare a permiselor de acces în zona de frontieră și a autorizațiilor de activitate în unele sectoare de frontieră.

De notat că la apropierea către sediile structurilor de frontieră pentru a solicita anumite servicii, inclusiv pentru a depune petiții, sesizări și reclamații în adresa Poliției de Frontieră, fiecare cetățean este obligat să poarte mască pentru asigurarea protecției individuale.

Cu referință la audiența cetățenilor rămâne limitat acest serviciu până în data de 30 iunie, perioada stării de urgență în sănătate publică.

Pentru informații suplimentare privind regulile de traversare a frontierei de stat, cât și restricțiile impuse de către Republica Moldova la trecerea hotarului, telefonați la Linia Verde 022 259-717 sau urmăriți fluxul de informații pe pagina web a instituției www.border.gov.md și pe pagina de Facebook a IGPF.

„Recomandăm persoanelor revenite de peste hotare să se autoizoleze la domiciliu pentru 14 zile, să contacteze medicul de familie, să-și monitorizeze starea de sănătate, prin realizarea termometriei de trei ori in zi, iar la primele simptome de boală precum: febră, tuse, rinoree, să apeleze Serviciul de urgență 112.

În continuare, vă îndemnăm să amânați călătoriile și să manifestați o atitudine preventivă în raport cu virusul de tip COVID-19!”, menționează Poliția de Frontieră.

Cristina Parfeni

Inapoi la arhiva noutaților