În ședința de astăzi, Comisia Electorală Centrală (CEC) a stabilit locul și timpul primirii documentelor pentru înregistrarea candidaților la funcția de Președinte al Republicii Moldova, informează CURENTUL.
Astfel, documentele se vor depune la sediul Comisiei (aflat pe adresa: mun. Chișinău, str. V. Alecsandri, nr.119, bir.202), în perioada 2 septembrie – 1 octombrie 2020, după următorul program:
a) în ziua de 2 septembrie, între orele 11 – 16;
b) în zilele de luni până vineri, între orele 9.00 – 16.00;
c) în ziua de 1 octombrie, între orele 9.00 – 17.00.
Particularitățile de desemnare și înregistrare a candidaților la funcția de Președinte al Republicii Moldova pot fi găsite pe pagina oficială a Comisiei www.cec.md, la compartimentul „Alegeri prezidențiale 01.11.2020”, rubrica „Desemnarea și înregistrarea candidaților” sau accesând https://bit.ly/31Gjy3q.
Cristina Pendea