Jurnalista Daniela Caraiman e plecată de câțiva ani în Italia, Milano, unde din nou e studentă şi pregăteşte teza de master. Pe lângă aceasta, face parte din echipa de producție a canalului Sky Cinema, a participat la filmările serialului italian „Tutta colpa di Freud”, dar şi la mai multe spoturi TV, transmite CURENTUL.
Daniela a dezvăluit, pentru oamenibuni.com, cum e să activezi la canalul Sky Cinema şi cum arată o zi de muncă.
„Orice dimineață începea cu un cappuccino savurat la etajul 5, de unde puteam admira cele mai frumoase răsărituri și apusuri, apoi urma cu filmări în studioul numărul 1 unde asistam la orice emisiune a canalului Sky Cinema. Dacă nu eram în studiou, atunci cu siguranță planificam agenda filmelor următoare și o comunicam jurnaliștilor, planificam vizita celebrităților pentru următoarele emisiuni: zboruri, mese, cazare, machiaj și alte zeci de detalii care se dublau în cazul evenimentelor sportive sau cinema. Realizam planuri de producție, scenarii sau grila de emisie. Pauza de masă o luam împreună cu colegii de redacție, de cele mai multe ori, chiar în sediul televiziunii, iar în zilele de vineri planificam ieșiri în afară. De vreo 2-3 ori pe săptămână rămâneam și în sala de sport a companiei” – spune ea.
Pe lângă aceasta, mai spune că pandemia i-a impus să continue în regim de smart working, însă, după aproximativ o lună de pandemie, contractul ei a fost pus în pauză din considerent că multe materiale difuzate erau cele din arhivă, iar jurnaliștii au improvizat un spațiu acasă, de unde transmiteau emisiunea.
„Doar revenirea în oficiu și la normalitate îmi garantează și revenirea oficială la job. Eu tare sper să apară și veștile bune, simt mult lipsa activității, socializării și a colegilor”, a spus Daniela.
Totodată, ea lucrează la proiecte noi: „Am început să documentez tema tezei de master și cred că acesta este cel mai important proiect al momentului”. „Pe lângă asta, atât pentru experiență, dar și pentru un câștig financiar am participat la filmările unui serial italian „Tutta colpa di Freud”, dar și a mai multor spoturi TV pentru companii precum Conad, Aperol, Twich, Cameo, dar și shootinguri fotografice pentru diverse branduri italiene” – dezvăluie ea, pentru oamenibuni.com.
Cristina Tomac