Fashion experta Elen Sharafulina, care e urmărită pe Instagram de peste 107 mii de persoane, a susținut, la Nice, prelegerea de autor „Istoria calendarelor de advent”, ca parte a întrevederii grupului interactiv a comunității oamenilor de afaceri „Business Nice”.
Elen Sharafulina a vorbit despre „Ce este Calendarul de Advent sau povestea unui startup„; despre cum a apărut primul Advent; despre prototipurile sale, strategiile de marketing „oferă-ți o rochie de celebritate” și vei populariza un brand care a funcționat în 1946 și multe alte fapte interesante în prelegerea de dinainte de Crăciun a noului meu discurs„Istoria calendarelor de advent”, a scris autorul pe rețelele sociale proprii.
Experta a revenit la susținerea discursurilor publice după o pauză de un an, prelegerea a avut un mare succes, autoarea însăși a primit un număr mare de recenzii pozitive despre conținutul materialului.
„Tema prelegerii nu ar putea fi mai relevantă pentru decembrie, pentru că toată lumea așteaptă sosirea sărbătorilor de Crăciun și Anul Nou și cumpără cadou un Calendar de Advent, dar puțină lume știe că primul calendar a apărut în 1908, când artistul Richard Kepler a creat designul primului calendar de Advent după o idee care i-a aparținut lui Gerhard Lang, prototipul căruia era un calendar de casă realizat de mama sa în copilăria îndepărtată, iar mirosul, gustul și forma au rămas atât de clare în memoria lui. Primul calendar de Advent a fost tipărit la München de tipografia Reichhold & Lang și a constat din două părți: un câmp de carton asemănător unui cadran de ceas cu douăzeci și patru de celule și un set de imagini cu versuri pe spate. În fiecare zi a fost necesar să tăiați unul dintre ele și să îl lipiți pe locul desemnat pentru el cu un număr”, spune experta.
Mai multe informații despre istoria calendarelor de Advent, în varianta autoarei de Elen Sharafulina, găsiți pe paginile revistei IN STYLE Moldova, dar și pe contul ei de Instagram: https://www.instagram.com/elen