În vederea respectării măsurilor de prevenție și protecție a sănătății consumatorilor, Termoelectrica SA recomandă, în perioada stării de urgență legată de COVID-19, utilizarea metodelor alternative de plată a facturii pentru consumul de energie termică și de prezentare a indicilor contorului de apă caldă, transmite CURENTUL.
Așadar, factura poate fi achitată utilizând următoarele instrumente:
Serviciul internet banking și aplicațiile mobile ale băncii la care vă deserviți;
Direct de pe site-ul www.temoelectrica.md sau www.infobon.md;
Puteți opta pentru serviciile online de plată – www.paynet.md și www.oplata.md, www.bpay.md și www.myrunpay.com, unde este necesar să selectați operatorul Infobon;
Dacă nu dețineți un card bancar, puteți achita factura la cel mai apropiat terminal de plată QIWI, MMPS/BPAY.
Indicii contorului de apă caldă pot fi introduși nu doar în factura curentă pe care o achitați, dar și online, pe site-ul www.termoelectrica.md sau www.infobon.md, secțiunea ”Indicii Contorului”.
Totodată, apelând la numărul scurt 1300 sau 022 447 477 consumatorii au posibilitatea de a transmite indicii curenți ai contorului.
În baza indicilor transmiși este calculat consumul de apă caldă menajeră pentru luna curentă. În cazul în care nu ați expediat indicii contorului, pentru următoarea lună, plata pentru apă caldă menajeră se va calcula având la bază media consumului anterior, în conformitate cu actele normative în vigoare.
Cristina Parfeni