[ X ]
[ X ]
[ X ]
Iată care sunt concluziile celui de-al treilea Raport de monitorizare a mass – media!
17 Octombrie

Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI) a prezentat, astăzi, al treilea raport de monitorizare a mass-mediei în campania electorală pentru alegerile din 20 octombrie 2019, transmite CURENTUL.

Raportul conține date din monitorizarea a 10 posturi TV (Moldova 1, Prime TV, Publika TV, Jurnal TV, RTR Moldova, NTV Moldova, ProTV, TV8, Accent TV și Televiziunea Centrală). Și a fost prezentat de directoarea executivă a CIJ, Nadine Gogu.

„O mare parte din posturile monitorizate au oferit acces relativ egal candidaților în alegeri, care au fost protagoniști în știri separate sau au fost menționați în știri cu caracter electoral direct sau indirect. Majoritatea subiectelor electorale au fost bazate pe o singură sursă de informație, fără a asigura pluralism de opinie și fără a trata subiecte în profunzime. Majoritatea absurdă a materialelor relevante au fost dezechilibrate din perspectiva asigurării egalității de gen, de cele mai multe ori fiind citați bărbații. O parte din posturile monitorizate au fost părtinitoare, favorizând sau defavorizând anumiți concurenți electorali”, se menționează în Raport.

Cristina Parfeni

Inapoi la arhiva noutaților