În legătură cu situația din Ucraina, Întreprinderea de Stat „Poșta Moldovei” a venit cu o serie de precizări, informează CURENTUL.
Î.S. „Poșta Moldovei” menționează că activează în regim obișnuit și toate serviciile poștale se prestează pe întreg teritoriul țării.
„Reieșind din faptul că transportul aerian a fost temporar sistat, trimiterile poștale internaționale vor parveni cu întârziere pe teritoriul Republicii Moldova. În acest context, mizăm pe înțelegere și răbdare din partea voastră.
La moment, depunem efort maxim întru identificarea soluțiilor pentru a intensifica procesul de expediere și recepționare a trimiterilor poștale pe cale terestră către toate destinațiile.
În cazul în care vor interveni modificări, vă vom informa suplimentar prin intermediul paginilor noastre oficiale.
Pentru a afla detalii despre evoluția situației rugăm să ne contactați prin intermediul rețelelor de socializare, sau la nr. serviciului suport clienți 0 22 270044.
Sperăm că situația creată se va finaliza cât mai curând și în mod pașnic.
Vă dorim liniște și PACE!” – se spune în mesajul instituției.
Cristina Gurez