[ X ]
[ X ]
[ X ]
[ X ]
[ X ]
I.P. „Serviciul Tehnologia Informației și Securitate Cibernetică” desfășoară un sondaj de opinie privind satisfacția utilizatorilor serviciului – Semnătura electronică STISC
25 Iunie

I.P. „Serviciul Tehnologia Informației și Securitate Cibernetică” desfășoară un sondaj de opinie privind satisfacția utilizatorilor serviciului – Semnătura electronică STISC, informează CURENTUL.

„Anual STISC înregistrează o creștere a numărului de utilizatori activi ai serviciul semnătură electronică (persoane fizice și juridice), care de altfel reprezintă un instrument comod fiind cheia de acces către toate serviciile publice electronice din Republica Moldova. Chiar și în pofida restricțiilor provocate de COVID-19, serviciile precum depunerea declarațiilor pe venit, rapoartelor financiare sau obținerea de acte oficiale, semnarea electronică a documentelor etc., pot fi accesate cu ușurință și de la distanță, de toți utilizatorii serviciului semnătură electronică STISC”, se spune într-un comunicat de presă.

Potrivit lor, dat fiind importanța îmbunătățirii constante a calității serviciilor prestate, I.P. „Serviciul Tehnologia Informației și Securitate Cibernetică” desfășoară un Sondaj de opinie privind satisfacția utilizatorilor serviciului – Semnătura electronică STISC.

„Sondajul se adresează persoanelor fizice și juridice, care dețin și utilizează semnătura electronică STISC și are drept scop analiza situației actuale privind calitatea serviciului, dar și evaluarea gradului de mulțumire a utilizatorului în procesul utilizării acestui serviciu. În baza rezultatelor chestionării vor fi identificate măsurile ce urmează a fi implementate de STISC pentru a asigura utilitatea maximă a propunerilor și sugestiilor pentru toate segmentele de utilizatori. În această ordine de idei, rugăm respectuos completarea acestui chestionar într-un mod obiectiv și complet, astfel, încât datele obținute să fie cât mai relevante pentru cercetarea efectuată. Răspunsurile respondenților vor fi strict confidențiale! Rezultatele sondajului vor fi utilizate în formă generalizată, fără vreo referință la identitatea respondenților”, se mai spune în comunicat.

Sondajul în limba română

Sondajul în limba rusă

Cristina Pendea

Inapoi la arhiva noutaților
  1. Cum un „nu mai pot” i-a transformat viața! Soțul unei antrenoare de fitness: Soția mea, o bombă cu energie, acum 2 ani, simțea că pierde contactul cu…
    Showbiz |
  2. (FOTO) La ce etapă se află lucrările de îmbunătățirea a drumului care unește satele Peresecina, Miclești, Ișnovăț și Hîrtopul Mare
    Social |
  3. (INTERVIU) Nicoleta Caun, stewardesă: „Perioada de carantină a fost una foarte grea, deşi şi după e foarte grea pentru că ne-având zboruri nu-s bani ...”
    Divers |
  4. ONU Moldova și Guvernul R. Moldova au elaborat un plan actualizat de răspuns și redresare socioeconomică COVID-19
    Social |
  5. Raport: Contribuția ZEL-urilor la dezvoltarea economiei naționale înregistrează o dinamică ascendentă
    Business |
  1. ONU Moldova și Guvernul R. Moldova au elaborat un plan actualizat de răspuns și redresare socioeconomică COVID-19
    Social |
  2. Raport: Contribuția ZEL-urilor la dezvoltarea economiei naționale înregistrează o dinamică ascendentă
    Business |
  3. Cum un „nu mai pot” i-a transformat viața! Soțul unei antrenoare de fitness: Soția mea, o bombă cu energie, acum 2 ani, simțea că pierde contactul cu…
    Showbiz |
  4. (INTERVIU) Nicoleta Caun, stewardesă: „Perioada de carantină a fost una foarte grea, deşi şi după e foarte grea pentru că ne-având zboruri nu-s bani ...”
    Divers |
  5. (FOTO) La ce etapă se află lucrările de îmbunătățirea a drumului care unește satele Peresecina, Miclești, Ișnovăț și Hîrtopul Mare
    Social |