Primarul General al Capitalei, împreună cu viceprimarul Victor Chironda au prezentat noul regulament pentru publicitatea stradală în Chișinău, transmite CURENTUL.
Regulamentul are ca scop organizarea şi desfăşurarea activităţii de publicitate exterioară în oraş.
Documentul instituie noi norme, reguli, cerinţe, exigenţe şi restricţii pentru proiectarea, perfectarea şi coordonarea documentaţiei de proiect pentru autorizarea, construirea, amplasarea (montarea, demontarea) şi exploatarea mijloacelor de publicitate şi afișaj.
Regulamentul stabilește trei zone de amplasare a mijloacelor de publicitate:
1. Zona Ultracentrala
2. Zona de Publicitate Restrânsă
3. Zona de Publicitate Largita
„Procesul de amplasare a mijloacelor de publicitate şi afişaj în municipiul Chişinău, trebuie reglementat şi gestionat eficient.
Doar aşa oraşul va avea un aspect estetic, iar bugetul local va fi completat cu surse financiare.
Îmi doresc un oraş verde, curat şi amenajat”, scrie pe o rețea de socializare Ion Ceban.
Cristina Parfeni