Federația Moldovenească de Fotbal (FMF) se află într-o etapă de modernizare și dezvoltare continuă. Astfel, începând cu luna noiembrie 2016, aceasta se va bucura de o nouă identitate vizuală, lucru care a fost posibil de realizat datorita suportului si parteneriatului cu UEFA, transmite CURENTUL.
Noua emblemă păstrează forma de scut și elementul cheie – mingea, fiind complementată de pasărea acvila, care are drept semnificație curaj, victorie și putere, regăsindu-se în stema de stat a R. Moldova. Prin aceste elemente autentice, Federația Moldovenească de Fotbal dorește să împărtășească pasiunea pentru fotbal cu fiecare cetățean al țării.
Imaginea Federației Moldovenești de Fotbal va fi formată și dintr-un font modern, care deja a fost aplicat pe tricourile de joc ale echipei naționale.
Noile schimbări vin să apropie și mai mult suporterii de evenimentele Federației Moldovenești de Fotbal. În următoarea perioadă va fi lansat și noul site al FMF, care va putea fi accesat cu ușurință de pe orice dispozitiv, în special cele mobile, iar rezultatele meciurilor și alte evenimente importante din fotbalul moldovenesc vor fi la un click distanță. Site-ul va conține și un magazin online care va fi disponibil din 2017, unde suporterii își vor putea cumpăra diverse articole cu echipa națională, dar și tichete la meciuri.
Identitatea vizuală va fi aplicată treptat pe materialele promoționale începând cu sfârșitul acestui an.
Cristina Parfeni