Republica Moldova, în perioada 07-08 februarie 2017, a fost promovată ca și destinație turistică la Expoziția Internațională de Turism ,,International Mediterranean Tourism Market‘‘ (IMTM), desfășurată în orașul Tel-Aviv, Israel, transmite CURENTUL.
Vizitatorii standului moldovenesc au avut posibilitatea să descopere cele mai atractive și populare pachete turistice și anume: turismul viti-vinicol, gastronomic, rural, balneo-climateric. Conceptul de poziționare și promovare a standului a fost prezentat prin utilizarea Mărcii Turistice – „Pomul Vieții”.
De asemenea, vinul moldovenesc a fost la mare căutare, iar faima gustului memorabil s-a răspândit rapid printre cei prezenți, standul fiind vizitat de sute de persoane dornice de a-l degusta. În același timp, standul Republicii Moldova a fost la mare căutare de către israelienii care au relații de rudenie în țara noastră, iar pachetele turistice create special pentru acest segment de consumatori, erau cele mai solicitate.
Agenția Turismului a participat al treilea an la această expoziție cu stand propriu, obiectivul fiind creșterea vizibilității și atractivității Republicii Moldova ca și destinație turistică pentru turiștii israelieni, întru sporirea fluxului de turiști spre țara noastră.
Conform datelor statistice, în anul 2016 în Republica Moldova s-au înregistrat 20551 sosiri ale cetățenilor israelieni.
Cristina Parfeni