„Moldovagaz” s-a adresat consumatorilor:
„Stimați consumatori de gaze naturale! Există mai multe motive pentru care facturile pentru luna precedentă a anului pot să nu ajungă la Dvs. Printre acestea se numără:
– indicii curenți ai contorului nu au fost transmiși de către consumator prin intermediul site-ului www.moldovagaz.md, inclusiv serviciul „Cabinetul personal al consumatorului”, aplicația online Viber ChatBot sau prin numărul de telefon 1304 (1305 pentru locuitorii capitalei);
– nu a fost achitată factura aferentă lunii precedente și, ca urmare, nu au fost introduși indicii de consum în baza de date;
– controlorii companiilor de distribuție a gazelor din grupul „Moldovagaz” nu au putut avea accesul fizic la contoarele consumatorului pentru a efectua citirea;
– în factura precedenta a fost indicat consumul zero.
Totodată, factura poate fi primită și online, accesând rubrica „Consumatori” de pe site-ul www.moldovagaz.md, sau prin abonarea la serviciul „Contul personal al consumatorului”.”