[ X ]
[ X ]
[ X ]
Dovada că Rogob SRL este permanent cu gândul la consumatori
26 Octombrie

Rogob SRL pune un accent deosebit pe calitatea produselor sale, însă acesta nu e unicul indicator că se gândeşte în permanenţă la consumatori. Un alt indicator îl reprezintă numărul mare de promoţii (probabil, Rogob este lider absolut la acest capitol), care au drept scop să facă şi mai accesibile produsele sale. În continuare, vom face o scurtă retrospectivă a celor mai de răsunet promoţii ale Rogob SA din ultimii şase ani.

În 2015 Rogob s-a remarcat prin promoţia „Acelaşi gust la preţ mai mic”. Reducerile au variat, în funcţie de produs, de la 10 până la 23 lei.

Tot în 2015, în ajunul sărbătorilor de iarnă, Rogob SRL a desfăşurat campania „Pentru un gust delicios al meselor de sărbătoare”. La fiecare coş de cumpărături în valoare de 190 lei, consumatorii primeau cadou garantat un set de crenvurşti. Iar pentru cecuri de 380 lei premiul era dublu.

Apropo, în anii următori, de asemenea Rogob s-a remarcat prin promoţii similare cu ocazia sărbătorilor de iarnă.

În 2016 a atras atenţie promoţia „Rogob” „Fidelitatea se răsplăteşte”, în cadrul căreia erau oferite carduri de fidelitate, ce permiteau participarea în diverse acţiuni de fidelizare şi ofereau reduceri pentru cumpărături. Şi această promoţie a fost implementată de Rogob în anii următori.

Tot în 2016, Rogob, împreună cu BC „Moldova Agroindbank” SA şi în colaborare cu „MasterCard Europe sprl”, a implementat o memorabilă promoţie destinată deţinătorilor de carduri MasterCard Contactless.

2016 a rămas în memoria multor consumatori şi prin promoţia „Goana după premii”. Implementată în primăvară, această promoţie a oferit posibilitatea premierii celor mai fideli clienţi ai magazinelor.

În acelaşi an, Rogob a implementat o memorabilă promoţie cu premii în comun cu reţeaua de supermarkete Fourchette; promoţia „Ia-ţi cadoul garantat de la casa de marcat”, unde în calitate de partener a avut renumitul brand „Coca-Cola”; promoţia „Ne pregătim de picnic împreună cu Rogob”, care, cu siguranţă, a rămas în memoria iubitorilor de odihnă în sânul naturii.

În 2017 Rogob a surprins prin Rugo Carneval, un eveniment în aer liber de celebrare a celor 20 de ani de când s-a descoperit „gustul pe placul Moldovei”.

În acelaşi an, consumatorii au fost plăcut surprinşi şi de campania Rogob desfăşurată sub genericul „Premii pentru sărbători gustoase”.

În 2018, promoţia Rogob SRL „Diferiţi, dar împreună de sărbători”, a oferit consumatorilor posibilitatea de a face cunoştinţă cu trei tipuri de mezeluri: Parizer Moldovenesc, Pastramă Moldovenească și preferatul Salam Moldovenesc, o nouă alternativă ca rezultat al atenţiei acordate de companie consumatorilor săi.

2019 şi 2020 vor rămânea în memoria consumatorilor din Moldova prin campaniile „Hai la picnic cu Rogob”, „Oferte proaspăt scoase din cuptor”, „OCTOferte de la ROGOB Foodmart”, „Gătește Magia Tradițiilor Acasă” şi prin concursul „Rogob Junior! Dăruim de Crăciun! Câștigă pentru cineva drag!”.

Iar 2021 cu adevărat este un an în care Rogob s-a întrecut pe sine însuşi la capitolul promoţii. Iată doar câteva dintre ele: Promoția „Happy DINNER”, Promoția „Happy SHOPPING”, Promoția „Gustoșenii de PAȘTE Acasă”, Promoţia „Junior ERUDIT ACTIV”, Concursul „Pelmeni pentru toata familia” etc.

Toate acestea arată că Rogob SRL este mereu cu gândul la consumatori şi îşi doreşte cu adevărat ca ei să aibă acces cât mai larg la produse de calitate.

Inapoi la arhiva noutaților