Deputata Blocului Comuniștilor și Socialiștilor, Adela Răileanu a spus că ieri a aflat că, cei din PAS își folosesc „creativitatea” financiară pentru a se promova pe rețelele de socializare, informează CURENTUL.
„Deci, ați văzut că au cheltuit peste 250 de mii de lei (banii cetățeanului) pentru publicitate pe Facebook?
E ca și cum ai avea o gaură în acoperișul casei și, în loc să o repari, îți cumperi o pereche nouă de pantofi de lux. Știi, ca să arăți frumos în sat, în timp ce acoperișul casei se prăbușește. Priorități, oameni buni, priorități!”, a declarat ea.
Adela Răileanu a mai spus că, la noi oamenii încă se uită cu frică la facturile de iarna trecută, iar Guvernul se gândește că dacă primește like-uri virtuale, lumea va crede că, gata, greutățile au rămas în urmă.
„Și să nu uităm de pensionarii care au fost păcăliți cu indexarea pensiilor. Îmi imaginez că cei din Guvern au zis: “Hai să le tăiem jumătate din indexare, iar apoi să postăm pe Facebook că suntem eroii lor. Like-urile le vom achita tot din banii lor!” Nu spun că like-urile nu contează, dar mă gândesc că o factură de curent plătită sau o pâine pe masa unui pensionar contează mai mult.
Deci, dragii mei, hai să le dăm o sugestie prietenească celor din PAS. În loc să împingă, cu bani, like-urile pe Facebook, poate ar încerca să împingă niște acțiuni reale în direcția rezolvării problemelor populației”, a mai menționat politiciana.
Potrivit spuselor sale, dacă Guvernul ar investi mai mult în nevoile cetățenilor, ar primi nu doar like-uri, ci poate și inimioare, și aplauze.
„Să trăiți bine, dragii mei, și să nu uitați să dați like la realitatea noastră, nu doar la propaganda virtuală a Guvernului!”, a conchis ea.