[ X ]
[ X ]
[ X ]
Cu suportul programului „PARE 1+1” a fost lansat un nou brand autohton – „b’Queen”
24 Noiembrie

Iulia Costin, Secretar general de stat al Ministerului Economiei și Infrastructurii a participat la lansarea unui nou brand autohton, cu susținerea Programului de Atragere a Remitențelor în Economie PARE 1+1,  un proiect de succes pentru femeii „b’Queen” lenjerie de lux, transmite CURENTUL.

Iulia Costin, Secretar general de stat al Ministerului Economiei și Infrastructurii, a menționat că este un proiect de succes, lansat în timp scurt și are un potențialul de export pe viitor, așa cum produsele sunt de calitate înaltă, cu materie primă importată din Europa și un design rafinat.

Ana Lerner, proprietara Show room „b’Queen” deschis la Chișinău, a menționat că produsele sunt concepute din stofe franțuzești și italiene de înaltă calitate, iar accesoriile sunt aduse din Țările Baltice. Toate acestea plasează brandul b’Queen produs în Republica Moldova pe segmentul premiu și corespunde întru totul standardelor mondiale. De asemenea, a specificat că proiectul este un strat-up susținut de ODIMM și ZipHouse.

În prezent, în cadrul întreprinderii lucrează opt persoane. Pentru evenimentul de lansare a fost creată o gamă de 15 produse, iar producătorii au demonstrat un master class.

100-1

093-1

026-1

 

Cristina Parfeni

Inapoi la arhiva noutaților