[ X ]
[ X ]
[ X ]
Cetățenii vor putea aprecia calitatea deservirii în cadrul Ghișeurilor Unice. Aceștia vor completa un formular
21 Iulie

Începând de astăzi, 21 iulie 2018, solicitanții de servicii publice vor avea ocazia să-și exprime în scris opinia cu privire la calitatea deservirii în cadrul centrelor multifuncționale ale Agenției Servicii Publice. În fiecare ghișeu cetățenii vor găsi chestionare pe care le vor putea completa ușor și rapid, transmite CURENTUL.

Solicitanții sunt invitați să-și exprime punctul de vedere referitor la programarea la servicii, atitudinea personalului din zona de informare, serviciul rând electronic, deservirea la ghișeu dar și părerea legată de serviciile de plată.

Odată completate chestionarele vor fi plasate în cutia pentru propuneri și reclamații de la intrarea în fiecare centru multifuncțional, după care vor fi expediate la sediul central al Agenției unde vor fi analizate de către specialiștii din cadrul Departamentului management servicii publice. Șefii centrelor multifuncționale au făcut cunoștință cu conținutul chestionarului și modalitatea de completare a acestuia în cadrul unei ședințe comune care a avut loc astăzi, 20 iulie 2018, la sediul central al Agenției Servicii Publice.

Totodată, pentru a spori calitatea prestării serviciilor și pentru a monitoriza atitudinea angajaților Agenției față de cetățeni, ASP a instalat un sistem de supraveghere video și audio în toate centrele multifuncționale.

Pentru a asigura respectarea normelor de conduită în cadrul subdiviziunilor Agenției, operatorii centrelor multifuncționale au semnat Codul etic al ASP. Normele de conduită descrise în cod sunt obligatorii, iar în cazul nerespectării lor persoanele vinovate vor fi sancționate disciplinar, conform prevederilor Codului muncii.

asp-cm-655C7251

Cristina Parfeni

Inapoi la arhiva noutaților