Centrul Comercial de deservire și relații cu consumatorii al Termoelectrica își reia activitatea într-un regim special începând cu data de 18 mai, transmite CURENTUL.
Pentru a proteja sănătatea vizitatorilor și a angajaților, sunt aplicate cu maximă responsabilitate toate măsurile și recomandările emise de autoritățile publice, privind prevenirea infecției cu virusul COVID-19.
Începând de astăzi, accesul vizitatorilor în incinta clădirii se va permite doar după efectuarea triajului și într-un regim fluidizat: simultan nu vor putea fi deserviți mai mult de 3 consumatori.
Totodată, vizitatorii Centrului sunt obligați să se conformeze indicațiilor primite de către angajații Centrului Comercial și să respecte cu strictețe următoarele reguli:
• Să păstreze distanța socială între persoane de cel puțin un metru;
• Să poarte mănuși și măști de protecție;
• Să-și dezinfecteze mâinile utilizând recipientele cu dezinfectant instalate la intrarea în încăpere.
Centrul Comercial de deservire și relații cu consumatorii activează cinci zile pe săptămână, de luni până vineri, între orele 8.00 și 17.00, cu pauză de masă între orele 12.00-13.00.
În paralel, consumatorii sunt îndemnați să utilizeze și în continuare instrumentele de consultanță și suport de la distanță:
• Site-ul oficial al Termoelectrica S.A. – www.termoelectrica.md;
• Pagina de Facebook a companiei – Termoelectrica S.A.;
• Centrul de Apel – 1300, 022 447 447;
• Aplicația Viber: 069-444-144 (disponibil pentru text, imagini foto și video) pentru raportarea problemelor tehnice.
Toate canalele menționate mai sus sunt disponibile 24/24.
Cristina Parfeni