[ X ]
[ X ]
[ X ]
Ce semnalează consumatorii la ANSA? În martie au parvenit 81 apeluri telefonice
26 Martie

Pe parcursul lunii curente, la ANSA au parvenit 81 de apeluri telefonice și 39 de sesizări de la consumatori. La moment s-a definitivat examinarea a 19 sesizări, celelalte fiind în proces de investigații, transmite CURENTUL.

Printre neconformitățile sesizate de către petiționari, mai des sunt semnalate cazuri de practice comerciale incorecte, comercializarea produselor alimentare cu termen de valabilitate expirat, nerespectarea condițiilor de păstrare și comercializare a produselor, neafișarea la vedere a informației utile pentru consumatori.

De la începutul anului, ANSA a înregistrat 311 de apeluri telefonice și sesizări depuse personal de către petiționari. Pe marginea acestor semnale deja au fost întocmite 33 de procese verbale de contravenții, emise 14 prescripții de înlăturare a neconformităților, în câteva cazuri au fost sesizată poliția, Centrul de Sănătate Publică și Agenția pentru Protecția Consumatorului.

Cristina Parfeni

Inapoi la arhiva noutaților