[ X ]
[ X ]
[ X ]
Ce s-a stabilit în urma monitorizării a 10 posturi TV în campania electorală
3 Octombrie

Un raport de monitorizare a mass-mediei în campania electorală pentru alegerile locale 2019, astăzi, a fost prezentat de Centrul pentru Jurnalism Independent în cadrul Coaliției pentru Alegeri Libere și Corecte, informează CURENTUL.

În acest fel, potrivit raportorilor au fost selectate 10 posturi de televiziune din țara noastră.

Prima concluzie a raportului este că majoritatea posturilor au oferit acces candidaților în alegeri – ori de câte ori au avut evenimente în campanie. Totodată, majoritatea materialelor au fost corecte și echidistante.

O altă concluzie în urma monitorizării este că, știrile efectuate s-au limitat la o singură sursă, fără a se trata subiectul în profunzime.

Autorii raportului mai susțin că, în mare parte, materialele nu au favorizat sau defavorizat evident vreun concurent electoral.

Perioada de monitorizare a fost prima săptămână a campaniei electorale, 20-27 septembrie.

Mihaela Conovali

Inapoi la arhiva noutaților