[ X ]
ASP: Oficiul mobil își extinde lista serviciilor publice prestate
29 Martie

Agenția Servicii Publice anunță despre extinderea listei serviciilor publice, prestate prin Oficiul mobil.

În contextul colaborării Agenției Servicii Publice cu autoritățile publice locale, cetățenii vor putea beneficia de servicii cadastrale la sediul primăriei din localitate, unde îşi va desfăşura activitatea Oficiului mobil al ASP, în baza unui grafic de lucru coordonat cu autoritatea publică locală.

Prin intermediul Oficiului mobil pot fi comandate următoarele servicii cadastrale:

notarea arendei asupra terenurilor agricole;
înregistrarea bunurilor imobile și a drepturilor asupra lor;
lucrări cadastrale;
servicii de furnizare a informației din domeniul cadastrului bunurilor imobile.

Serviciile Oficiului mobil vor fi asigurate de organele cadastrale teritoriale, în baza acordului de colaborare încheiat cu primăriile interesate. Modelul acordului poate fi accesat aicisave_alt.

Tarifele serviciilor comandate prin intermediul Oficiilor mobile sunt identice celor achitate la depunerea cererii în incinta centrelor multifuncţionale, iar deplasarea echipei Oficiului mobil este gratuită.

Recepționarea cererilor va fi efectuată la sediul autorităților publice locale (clădirea primăriei). În temeiul solicitărilor depuse la primărie, în comun acord cu reprezentanții autorităților publice locale, va fi stabilit un grafic de deplasare al oficiului mobil în localitățile de pe întreg teritoriul țării. Graficul va fi publicat pe platformele media ale Agenției Servicii Publice.

Eliberarea actelor perfectate pentru serviciile prestate în baza cererilor primite în cadrul oficiului mobil, se va efectua în termenul stabilit, la sediul Centrului multifuncțional în a cărui rază de deservire se află bunul imobil. La solicitare eliberarea actelor poate avea loc și în cadrul oficiului mobil.

Modalitatea de achitare – achitarea pentru serviciile prestate se va face prin intermediul oficiilor poștale sau bancare disponibile în localitatea respectivă. La fel, plata poate fi efectuată prin intermediul „post-terminalelor”, precum și cu cardul bancar prin aplicaţia MPay sau internet-banking.

Conform graficului de deplasare pentru trimestrul II al anului curent, Oficiul mobil va fi disponibil în localităţile raioanelor Vulcănești, Basarabeasca, Comrat, Strășeni, Șoldănești, Rezina, Glodeni, Briceni, Ocnița, Edineț. Pentru semestrul II se preconizează lansarea serviciului pentru localităţile din raioanele Râșcani, Soroca, Fălești, Florești, Ungheni, Anenii Noi, Ialoveni, Cahul.

Totodată, vă reamintim că prin intermediul Oficiului mobil este disponibilă și comanda serviciilor de eliberare a actelor de identitate și evidență a populației.

Detalii și suport informațional se oferă prin intermediul Call-centrului (14 909), pagina web a instituției www.asp.gov.md și Facebook.

Inapoi la arhiva noutaților