[ X ]
[ X ]
[ X ]
Control de stat la o companie aeriană din Republica Moldova. APC a întocmit procese verbale
26 August

Agenția pentru Protecția Consumatorilor (APC) a amendat, recent, o companie aeriană. Aceasta încălca drepturile consumatorilor la compensarea prejudiciilor cauzate de întirzierea zborului, transmite CURENTUL.

Un consumator a cărui zbor s-a reținut cu 10 ore, a solicitat în scris de la operatorul aerian să-i fie achitate prejudiciile cauzate de reținerea zborului. Odată ce cerințele consumatorului nu au fost acceptate de către operator, și a fost refuzat că i se ofere despăgubiri, acesta a depus o reclamație la Agenția pentru Protecția Consumatorilor prin care a solicitat să i se achite compesații pentru întîrzierea cursei.

În acest sens, APC în colaborare cu Ministerul Transporturilor și Infrastructurii Drumurilor a inițiat un control de stat la compania aeriană reclamată.

În urma controlului s-au depistat mai multe neregularități, precum că reclamația consumatorului nu a fost analizată în termenul stabilit de lege. La fel, persoanei în cauză i-a fost refuzat dreptul de a primi compensația pentru întîrzierea cursei de zbor.

În context, pentru încălcările legislației în vigoare, depistate în cadrul controlului au fost întocmite procese verbale cu privire la contravenție în baza Codului Contravențional al Republicii Moldova. De asemenea, au fost eliberate prescripții de înlăturare a neconformităților.

Diana Cebotari

Inapoi la arhiva noutaților