Pe parcursul anului 2014, Agenția de Stat pentru Proprietate Intelectuală va desfășura o amplă campanie de sensibilizarea a tinerei generații asupra fenomenelor contrafacerii și pirateriei, Curentul.md.
Lilia Bolocan, director general AGEPI, a spus în cadrul întîlnirii cu jurnaliștii și bloggerii care a avut la finele săptămînii trecute, că campania va începe în luna martie și se va desfășura în 50 de licee din capitală. În total vor fi antrenați circa 6 000 de elevi.
„Ne dorim ca generațiile care vin să fie mult mai bine informate despre impactul negativ al produselor contrafăcute și piratate”, a spus Lilia Bolocan.
În cadrul campaniei vor fi organizate mese rotunde, expoziție de produse piratate, prezentate spoturi video, materiale promoționale, dar și efectuat un sondaj de opinie.
Campania se va efectua în cooperare cu Ministerul Educației și Direcția generală Educație, Tineret și Sport din cadrul Primăriei capitalei.
Elena Mocreac