Agenția Turismului a lansat recent un spot video, care are drept scop promovarea R. Moldova pe plan internațional. Spotul a fost extrem de dur criticat de internauți, unii cerînd chiar demisia directorului Nicolae Platon, transmite Curnetul.
O altă structură care vrea să promoveze țara noastră este Organizația de Atragere a Investițiilor și Promovare a Exportului (MIEPO), cu susținerea Societății Germane pentru Cooperare Internațională (GIZ).
MIEPO a lansat o licitație de selectare a unei companii profesioniste pentru elaborarea strategiei de comunicare a brand-ului de țară.
Conform anunțului, strategia de comunicare și promovare a brandului de țară va urmări atragerea investițiilor străine directe în țară, promovarea exporturilor produselor și serviciilor autohtone, precum și creșterea atractivității R. Moldova ca destinație turistică.
Strategia de comunicare a brand-ului de țară va include activități de comunicare și promovare pe un termen de 4 ani, audiențele țintă fiind mediul de afaceri european și publicul larg european.
Elena Mocreac