Cu ocazia împlinirii a 580 de ani de la fondarea orașului Chișinău, a fost lansată campania „Chișinău Aniversar”. Astfel, patru clădiri cunoscute din oraș: Casa Presei, Palatul Republicii, Casa Modei și clădirea Romanița au fost imprimate pe cutiile de bere care poartă denumirea capitalei R. Moldova, transmite CURENTUL.
Contactat de către reporterul CURENTUL, unul din membrii juriului, coordonatorul proiectului „Orașul Meu”, Adrian Pleșca a spus că, scopul campaniei este de a aduna 750 mii de lei pentru implementarea unui proiect participant la concurs, care are menirea de a schimba Chișinăul.
„Proiectul „Inima Moldovei” are menirea de a aduna 750 de mii de lei, bani care vor merge la proiectele urbane din Chișinău. E o procedură simplă de aplicare pentru a putea avea acces la acești bani: elaborezi un proiect, juriul o să selecteze din toate proiectele doar 10, care vor fi supuse votului public. Oamenii vor decide unde se vor investi acei bani, pe care tot ei i-au donat cumpărând berea în ambalaj nou”, a spus el.
Astfel, cei care procură bere pe care sunt imprimate cele patru clădiri, automat donează 50 de bani în fondul proiectului „Inima Moldovei”. Până acum s-au adunat peste 140 de mii de lei.
Cristina Parfeni