[ X ]
[ X ]
[ X ]
400 de asistenți sociali au fost instruiți cum să comunice corect cu beneficiarii
7 Iulie

Motivul acestei instruiri a apărut în urma evidenţierii de către experți a unor progrese neuniforme a nivelului de percepere din partea asistenților sociali a Programului de Ajutor Social şi Programului de Ajutor pentru Perioada Rece a Anului și abordare pretențioasă în unele cazuri a solicitărilor populației vulnerabile, transmite CURENTUL.

Ministerul muncii, protecției sociale și familiei și-a fixat ca obiectiv consolidarea eforturilor de instruire continuă a asistenților sociali comunitari în vederea introducerii unui stil unic, corect și profesionist de comunicare cu cei ce solicită suport din partea statului.

Obiectivele țin de schimbarea comportamentului în bine a asistentului social fapt ce va contribui la schimbarea comportamentului de solicitare a prestaţiei şi administrare a programului de Ajutor Social.

Specialiștii ministerului și experți în comunicare au organizat 20 de ateliere de lucru pentru 400 de asistenți sociali comunitari pentru a le forma competențe în domeniul de comunicare corporativă, comunicare cu beneficiarii, crearea planurilor de comunicare la nivel local între populație și asistentul social, precum și crearea unor punți de legătură directă între asistentul social comunitar și mass- media locală și națională.

Elena Mocreac

Inapoi la arhiva noutaților