[ X ]
Votat unanim! CEC a stabilit locul și timpul de înregistrare a candidaților pentru funcţia de deputat
1 Octombrie

Comisia Electorală Centrală (CEC) a stabilit astăzi, în cadrul ședinței desfășurate, locul și timpul primirii documentelor necesare de înregistrare a candidaţilor pentru funcţia de deputat la alegerile parlamentare din 30 noiembrie 2014, transmite CURENTUL.

Potrivit unui proiect de hotărîre prezentat de către secretarul CEC, Andrei Volentir, dezbătut pe larg și care a fost votat unanim, actele vor fi primite în perioada 3 – 30 octombrie curent.

“Primirea documentelor depuse de solicitant în vederea înregistrării în calitate de candidați la funcția de deputat la alegerile din 30 noiembrie se va efectua începînd cu data de 3 octombrie pînă la data de 30 octombrie inclusiv, pe adresa mun. Chișinău, str. Vasile Alecsandri, nr 119, biroul 307. Dat de 3 – 29 octombrie, de luni-vineri între orele 9.00- 16.00, iar data de 30 octombrie între orele 9.00 și 17.00”, se spune în decizia CEC.

Totodată, comisia de tragere la sorț în vederea stabilirii ordinii de zi de primire a documentelor va fi în următoarea componență: Iurie Ciocan- președinte, Vadim Moțarschi –membru și Lumila Lupașcu- membru .

Prezenta Hotărîre se va publică pe pagina web oficială a CEC, dar și în monitorul oficial al R. Moldova.

Andriana Cheptine

Inapoi la arhiva noutaților