[ X ]
AGEPI a finalizat cu succes recertificarea ISO 9001:2008 în domeniul managementului calității
23 Iulie

În această săptămână, Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală (AGEPI) a finalizat cu succes auditul extern de evaluare a gradului de implementare a cerințelor Sistemului de Management al Calității implementat în cadrul AGEPI în conformitate cu standardul ISO 9001:2008, transmite CURENTUL.

Auditul de recertificare a fost efectuat de către Compania SRAC CERT S.R.L. din România, membră a Rețelei Internaționale de Certificare IQNet.

Echipa de auditori externi s-a întâlnit cu administrația AGEPI, șefii subdiviziunilor și specialiștii Agenției și a verificat respectarea cerințelor procedurilor de sistem și de procese implementate în cadrul  AGEPI în corespundere cu funcțiile si responsabilitățile instituției.

În cadrul ședinței de totalizare a auditului extern, Directorul General adjunct al AGEPI, Andrei Popa, a menționat că prin obținerea recertificării Sistemului de Management al Calității, se recunoaște angajamentul continuu al Agenției de Stat pentru Proprietatea Intelectuală de creștere a calității serviciilor prestate în domeniul protecției proprietății intelectuale. Aplicarea standardelor internaţionale de calitate este în beneficiul solicitanților în primul rând, dar şi al întregii societăţi, a precizat Andrei Popa.

Primul certificat ISO 9001:2008 pentru AGEPI, însoțit și de Certificatul Internațional IQNet, a fost eliberat încă în anul 2013.

Deținerea de către AGEPI a certificatului Sistemului de Management al Calității – ISO 9001:2008 garantează că serviciile Agenției îndeplinesc condițiile de calitate, prescrise de documentație, elaborată în conformitate cu standardele internaționale. Astfel, clienții pot fi siguri că beneficiază și vor beneficia în continuare de servicii de calitate.

Obținerea Certificatului ISO 9001:2008 este un argument suplimentar de credibilitate, recunoscut la nivel internațional, care permite AGEPI să avanseze în activitatea zilnică și să ridice la un nivel înalt calitatea serviciilor prestate.

1 2 3

Adrian Platon

Inapoi la arhiva noutaților