[ X ]
„Vladimir Voronin a avut doar două condiţii”. Află detalii!
17 August

Ideea de a crea marca comercială  „Voronin” a coincis cu anul când Vladimir Voronin își marca aniversarea de 70 de ani, dar şi cu cea de a X-ea aniversare  a Sărbătorii Vinului instituită de ex-preşedintele Voronin. Despre aceasta a vorbit Oxana Shishko-Cozârscaia, creatoarea mărcii „Voronin”, în cadrul unui interviu pentru tribuna.md.

„Am avut o solicitare să fac ceva special. Când am auzit rugămintea n-a trebuit să stau prea mult pe gânduri, or pe parcursul activității agenției de advertising  „Мой Мир”  am avut mai multe solicitări de a crea ceva original pentru niște persoane importante. Dacă e să mă refer din nou la marca comercială „Voronin” voi menționa că acest proiect și în prezent dispune de un potențial enorm. Posibil că n-a fost chiar dintre proiectele mele de top, care mă definesc, însă, indubitabil, acesta a fost unul dintre cele organizate foarte corect din punct de vedere conceptual”, a declarat aceasta.

Vladimir Voronin a oferit producătorului acceptul pentru crearea acestei mărci comerciale, însă a avut şi care condiţii.

„În primul rând, vinurile să fie de cea mai înaltă clasă. De fapt, așa și este, or compania „Chateau Traian” în colaborare cu „Albastrele Wines” (în prezent, „Cimislia Wineries”) și-au concentrat atenția pe calitate produsului. Nu voi divulga toate secretele, dar voi menționa că prețurile la aceste vinuri se formează în așa fel, încât calitatea băuturilor este mult mai înaltă decât prețul final. Așa ceva întâlnești mai rar. Aș putea spune că e chiar lipsit de sens într-un fel, pentru că oricare producător se gândește, în primul rând, la profituri. Însă în acest caz primează anume calitatea. A doua condiție ținea de felul cum va arăta produsul finit – un ambalaj stilat, sobru, minimalist. Agenția noastră a realizat sarcina sută la sută”,a adăugat Oxana Shishko-Cozârscaia.

Elena Mocreac

Inapoi la arhiva noutaților