În scopul dezvoltării turismului și promovării Republicii Moldova ca destinație turistică, în perioada 13-16 mai sunt organizate în premieră serate culturale pentru următoarele ţări: Marea Britanie, Suedia și Germania, transmite Curentul.md.
Aceste destinații au fost selectate datorită interesului înalt din partea cetățenilor față de cultura, vinurile și gastronomia altor țări, care reprezintă și oferta turistică a țării noastre.
Proiectul dat reprezintă un instrument de promovare a Republicii Moldova în capitalele europene care reprezintă piețe țintă pentru oferta turistică a Moldovei. Aceasta este o experiență nouă şi promițătoare pentru țara noastră. Seratele culturale desfăşurate implică organizarea unor concerte live cu muzică populară moldovenească, prezentarea broșurii de promovare a conceptului „Moldova – o destinație nouă pentru turiști” și organizarea unei degustări de vinuri în fiecare oraș menționat.
În cadrul concertelor evoluează cunoscuta interpretă Geta Burlacu şi ansamblul de muzică populară şi dans“Frații Ștefăneț”. Aceste concerte vor servi nu doar la prezentarea și promovarea Moldovei ca destinație turistică, dar și ca platformă pentru stabilirea parteneriatelor și atragerea investițiilor în sectorul turistic.
Evenimentele sunt organizate cu sprijinul ambasadelor țărilor respective în Republica Moldova și ale Republicii Moldova în țările țintă, a Asociației Naționale pentru Turism Receptor, a Agenției de Promovare a Exporturilor și Atragere a Investițiilor (MIEPO), a Agenției Naționale a Turismului și a diasporei.
Elena Mocreac