[ X ]
O nouă campanie de promovare a turismului în RM. „Vă promitem 10 săptămâni de suspans”
6 August

Proiectul Hailaţară lansează campania #VisitMoldova, care are ca scop promovarea turismului în Republica Moldova, ţară declarată în 2014 cea mai neexplorată destinaţie turistică din Europa de către publicaţia internaţională Lonely Planet, transmite CURENTUL.

Campania vine ca o continuitate a noului spot turistic ”Visit Moldova” lansat pe 4 august de Agenţia Naţională pentru Turism şi ţine să pună în valoare cele mai frumoase atracţii turistice necunocsute ale ţării.

“Adevărul trist este că din cei 13 mii de turişti care ne vizitează anual, 90% nu ies din perimetrul or. Chişinău. Atunci când suntem întrebaţi de străini ce ar putea vizita în Moldova bâiguim timid ceva despre Orheiului Vechi şi despre vinăriile apropiate. Prin campania #VisitMoldova dorim să demonstrăm mai întâi moldovenilor, iar apoi şi lumii întregi că satele Moldovei abundă în peisaje rurale pitoreşti şi atracţii turistice autentice, gata să fie descoperite”, declară Alexei Guţaga, directorul Hailaţară.

Timp de 10 săptămâni consecutive, campania #VisitMoldova va dezvălui un Top 10 al celor mai neexplorate şi autentice destinaţii turistice din Moldova pe pagina sa oficialăwww.hailatara.md/visitmoldova.

Hailaţară invită toţi moldovenii să se alăture campaniei şi să expedieze poze ale celor mai frumoase locuri din Moldova, demne de a se clasa pe locul I în top. Sugestiile pot fi expediate pe email (hailatara@hailatara.md), facebook (www.facebook.com/hailatara) sau pe intagram utilizând hashtag-urile #VisitMoldova #Hailatara.

”Vă promitem 10 săptămâni de suspans şi vă garantăm că veţi fi surprinşi de existenţa unor astfel de atracţii în Moldova. În plus, cele mai inspirate sugestii din partea participanţilor la campanile vor fi premiate”, conchide Alexei Guţaga.

CURENTUL.md precizează: Hailaţară este prima platformă de turism rural autentic din Moldova, care oferă turiştilor posibilitatea de a se caza în casele sătenilor. La moment, Hailaţară include o reţea de peste 200 de locuinţe în circa 50 de localităţi din Republica Moldova. Scopul proiectului este de a oferi fiecărui turist o experienţă autentică de interacţiune cu comunitatea locală şi a aduce un impact pozitiv în dezvoltarea satelor moldoveneşti.

Adrian Platon

Inapoi la arhiva noutaților