[ X ]
[ X ]
[ X ]
Rebranding la S.A. „Aroma”: „haine” noi pentru cele mai celebre divinuri
6 August

O serie de băuturi produse de Combinatul S.A. „Aroma” au fost supuse în acest an rebranding-ului, informează CURENTUL.

Solicitat de către reporterul nostru, Vasile Bîlici, directorul comercial al S.A. „Aroma” ne-a relatat mai multe detalii despre noile produse.

“În acest an am efectuat rebranding-ul divinului „Ambasador 40 ani”. De asemenea, au fost îmbuteliate trei denumiri de divinuri ordinare în sticle noi, cu capacitatea 0,05 litri şi două divinuri de marcă în sticlă cu capacitatea 0,1 litri. La fel, a fost îmbuteliat într-o sticlă nouă divinul „Dacia 25 ani””, a menționat directorul.

El a precizat că, anul trecut au fost lansate și noi produse, care se bucură de succes – “Aroma 45 ani”, „Aroma 6 ani” şi a fost efectuat rebranding la – „Perţovca”, „Aroma 6 ani”, calvados „Consul”.

Vasile Bîlici  ne-a mai spus că, pe piaţa internă în topul vînzărilor produselor se află divinurile „Ciornîi Aist”, „BelîiAist”, „Moldova” şi „Chişinău”.

Anual, S.A. „Aroma” comercializează circa 50 mii decalitri de băuturi.

Menționăm că, S.A. „Aroma” exportă produsele sale în Belarus, Germania, Israel, Canada, Ucraina. La moment se lucrează asupra definitivării unui contract cu un partener din SUA.

S.A. „Aroma” este o întreprindere de producere a băuturilor tari (preponderent a divinului) cu o istorie de peste un secol. Întreprinderea produce divinuri ordinare şi de marcă, dar şi brandy, balsam, băutură din distilate de mere (cunoscută ca calvados), vodcă.

Anastasia Borta

Inapoi la arhiva noutaților