Combinatul de panificaţie SA „Franzeluţa” a participat, în perioada 10-14 octombrie 2015, la cea mai mare Expoziţie Internaţională a produselor alimentare – „Anuga” 2015, care a avut loc în oraşul Koln din Germania, transmite CURENTUL.
În total, la expoziţie au participat 7063 de agenţi economici din 108 de ţări, în timp ce numărul vizitatorilor a fost de 160 mii din 192 de ţări. Suprafaţa expoziţiei a fost de peste 280 mii m.p.
SA „Franzeluţa” a fost prezentă cu un stand corporativ stilizat cu elemente tradiţionale. Combinatul de panificaţie din Republica Moldova a prezentat un asortiment foarte mare de produse destinate pentru export. Astfel, au fost expuse cele mai noi torturi din vafe, torturi congelate, rulade de cozonac, dar şi turte dulci în ambalaj nou. De asemenea, au fost organizate degustaţii de produse marca „Franzeluţa” – turte dulci, biscuiţi, covrigei, napolitane, torturi moi, prăjituri. De un interes deosebit s-au bucurat produsele Kosher şi Halal marca „Franzeluţa”, volumul de export a cărora este în continuă creștere.
Produsele SA „Franzeluţa” s-au bucurat de un real succes, fiind stabilite mai multe contacte cu distribuitori şi potenţiali clienţi din Europa, SUA, Canada, America Latină, Emiratele Arabe Unite, Australia ş.a.
„Am rămas plăcut surprinşi de aprecierea pentru produsele noastre venită de la persoane din toate colţurile lumii. Am stabilit mai multe contacte, care vor duce la majorarea exportului de produse „Franzeluţa” în toată lumea. Suntem mândri că, calitatea produselor noastre este confirmată şi în afara ţării„ a spus Victor Cojocaru, director general al Combinatului SA „Franzeluţa” după încheierea expoziţiei.
Adrian Platon